Dr. Kirilly András & Molnár Ágnes 

Már több mint 20 éve...

Cégünk - a Made-Info Kft. - a rendszerváltás után, 1991-ben informatikai szakkiadóként kezdte meg működését. Akkoriban robbant be hozzánk a számítástechnika, az irodatechnika, a távközlés. Nagyon sok céget ismertünk meg, jó rálátásunk lett a piacra és az új vállalkozói rétegre.

Időközben rengeteg változáson ment keresztül a gazdaság, amelyek  megjelentek a KKV-k "sorsában" is. Természetesen, a mi cégünk is megélte a nyomtatott és a digitális sajtó irányváltását, így nekünk is változtatni, változni kellett.

1997-ben cégünk kettévált. Egyik része reklámügynökségként folytatta, míg a másik fele a KKV-k felé fordult, hogy segítse a fejlődésüket. Ez utóbbiak voltunk mi ketten, Ági és András.

Miből táplálkoztunk, honnan a tudás, ami elindított bennünket ezen az úton?

Az alapok régóta megvoltak:

  • András pénzügyszakos közgazdász, a közgazdaság tudományok doktora. Tudományos főmunkatársként, vállalati felső vezetőként, rendszerszervezőként és szaktanácsadóként is dolgozott. Nevéhez fűződik pl. a magyarországi 5 napos munkahét bevezetése is. Ez sokaknak már történelem! Céges érdekeltségi / motivációs rendszerekkel 1983. óta foglalkozik, országos hírű vállalatok rendszerfejlesztésében vett részt. Erőssége a kritikai- és realitásérzéke, valamint a jó emberismerete.

  • Ági inkább humán beállítottságú: Először pedagógusi, majd marketingszakos gazdasági diplomát szerzett és HR-területen is képezte magát. Közel 10 éves pedagógusi és kutatóintézeti munka után, 1992-ben marketingvezetőként kezdett a Made-Info Kft-ben. Részt vett a felsőfokú oktatásban, és számos publikáció társszerzője. Erőssége az érzékenysége, mások megértése, támogatása. 
  • Eltérő beállítottságuk, tudásuk és szemléletük egyensúlyt teremt az együttműködésben.

Ügyfeleink

A kis- és középvállalkozások életét, működését, fejlődést 1992 óta figyeltük. 1995-től már a kiadói munka mellett is vállaltunk tanácsadói munkát a számukra. Szolgáltatásainkat a kezdetektől fogva a KKV-k számára alakítottuk ki, figyelembe véve a sajátos igényeiket és a lehetőségeiket.

Ekkoriban szervezetfejlesztés vagy motivációs rendszer, tanácsadás csak a nagyvállalatok számára volt elérhető. Cégünk elsőként kezdett foglalkozni ilyen szinten a "kicsikkel".

  • Első megbízásaink főként a kereskedelem fejlesztéséhez és az érdekeltségi rendszerek kialakításához, a sajtó- és marketing munkához kapcsolódtak. Érdekes, izgalmas feladatok voltak, amelyek a váltásra inspiráltak bennünket.

  • Főként 15-50 fős, magyar tulajdonú vállalkozások számára vállalkoz(t)unk. Persze, akadtak azért kivételek is. Legkisebb létszámú cégünk hat, a legnagyobb pedig 105 fős volt. Meglepő a mini létszámú cég, ugye? Mégis, ennek a tulajdonosa azt mondta nem sokkal munkánk befejeztével: " Ez volt életem legjobb befektetése". A bevételéhez képest akkor ő tényleg nagyon sokat fizetett, azaz igen nagy dolog volt tőle ez a megrendelés. A céggel a mai napig üzleti kapcsolatban állunk (18 éve), de már a 2. generációval.

  • Az átvilágított cégek létszáma nagy átlagban, 15-30 fő között mozog. Ez nem véletlen. Az egyszemélyes irányítás általában ekkor kezd olyan nehézségekbe ütközni, amely miatt a tulajdonos - vezetőnek változtatni kell!

  • A cégek árbevétele az évi 50 millió Ft-tól a több milliárd forintig változott / változik (megjegyezzük, hogy 20 évvel ezelőtt az 50 millió nem annyit ért, mint manapság).

  • Ügyfeleink között vannak, akikkel hosszú éveken keresztül együtt dolgoztunk. Több ügyféllel tíz évig, vagy még annál is hosszabb ideig voltunk, és vagyunk a mai napig is rendszeres kapcsolatban.
Díjazásunk

  • Komplex munkánál mindig a feladatot ismerve állapítjuk meg a munkadíjat, amely a ráfordított időtől és a szolgáltatástól függ.

Kinek érdemes igénybe venni a segítségünket?

  • Néhány éves, erőteljes fejlődésben lévő vállalkozások vezetőinek, ahol a tulajdonos a növekvő létszám, a forgalom és a feladatok láttán, egyre inkább szeretne kiszámíthatóbban, nyugodtabban, egy jól működő rendszerben dolgozni.
  • Ha bajban van a cég, vagy ha már érzi, hogy baj lesz, ha nem változtat.
  • Ha túl gyorsan növekszik.

Mindig annyi munkát vállalunk be, amennyit jó lelkiismerettel el is tudunk végezni, hogy megbízóink azt mondhassák, jól döntöttek.

Ön is változtatni szeretne?

Beszéljük meg, hogyan lehet tovább lépni!


Üdvözlettel:

Dr. Kirilly András & Molnár Ágnes

Dr. Kirilly András
vezetési tanácsadó

Molnár Ágnes
vezetési tanácsadó